Horizontal Resize Onion Kun

THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
hai frens
hai geng!
lame daahh aku x update blog nih.. hehehhe
betol ke lame?,  asenye baru 4 ary kot?
humm.. lame la jgk sbb lebih dari 1
ape eak entry bez nak update blog ni.
ha! (sambil menyala lampu)
cuti nim? amcam? korang pi mne?.. 
kalu nak diceritakan?.. ak minggu first duk kat umah jek
sambil melayan zaim si budak tomey tu.
but.
minggu ke dua. saya
maybe bz sket..
mule2 sepupu datang umah...
siap bwk pi jejalan siap,.
pegi pantai balok.
haha.. gila kot. zaim nak maen pasir smpai aku kne men jgk. abiz pasir 1 badan.
dah la badan penuh pasir,. nak mandi! adoii.. tndas awan tutup!? what?.
grr.. ye tulis kat citu 
'tandas awam ditutup sampai 16 jun. sila guna tndas awam II'
guest what?,. ape kebanganggnya tndas tu. asew nok saman je. dah la badan penuh pasir.
terpakse la mandi kat pantai batu itam
n then mlam tu kami pi makan dekat tanjung lumpur.
sedapp.. makan ikan pari.n then ikan (x tau nme) masak stem
hohoo!! sedap..pas mkan kami pergi ECM.
humm.. nothing pon . juz tgok2 je.. 
coz mse tu penat + ngantok!
keesokkan arynye.
pas sepupu balek. pegi kenduri kat cerul!
tau x ak jupe sape?. 
aku jupe budak ciut! ex zharif tu.. 
hahhaa.. korang pasti knl kan.
bkan die jek saya jumpe kakak angkat kesyangan saya un jupe gak aw..
n sebelom balek. saya smpat terjumpa bdk yg muke die same with my ex boyfie.
hum.. da naseb cam ne kann..
balek umah. x smpat nak watpe mak dah ajak pi key el.
pi umah kakak..
adoi. ok kat situ dah penat dah.
koz baru kemas baju ape.
n then. smpai kat karak! trafic lak jem/?
ak asew cam nak amix roti n then mkan jek jem 2..
se byangkan.
jalan yg berbukit.
pas2 jem?.....
hadoii... asew nok mati err...
 hum.. jalan yg sepatotnye ambik mase 4 jam untuk smpai. ni 5 jam ?.
hahaha.. bernanah punggung hee duk dalam 2.
hum.,..
keesokkan ary nyer. aku pegi alamanda putrajaya <3
wahh. sedap gila..smpat jgk laa aku shopping lam 2,.
n esoknye. ak pegi shah alam,...
hoho! n then balek cam byasew...
hoho! ...k dah..tu sume kerje ak time cuti..
haha.. enjoy jek lebey!,..
kerje sekolah>? sumpah ak x setuh!
sokay laa,, kbye sygs! love u!

Posted at 01:52 | 0 comments

|
say hai
Welcome peeps,My name is syarina ismail.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< .
Status :CINTA KAMI JADI SEMPURNA BILA KAMI TIDAK MENYIMPAN DENDAM, DAN SALING CUBA MEMAHAMI, SERTA SAMA-SAMA MEMPERBAIKI KELEMAHAN DIRI. CINTA KAMI JADI SEMPURNA BILA KAMI SAMA-SAMA MENCARI CINTA ILAHI.

Daisypath Anniversary tickers

|
Scream here
PLEASE READ THIS before you give your foot print :)
.

Navigation

About Links Entries