Horizontal Resize Onion Kun

THE SWEETNESS
Welcome. It's pink and black. So ? Haha. This are the your path; Dashboard | +Follow
Greeting Text
hom2...
mintakk maaf ye dek.. yeah!.. i know awak terasa..pi mse tuh saya skit aty gile2.. maaf ye..
pi sbnrnye akak bkn terasa ke adik sowng er... 
hom`.... pi untuk pengatahuan adek..pe yg akak kbo kbo uh mmg btol pon... humm
bkn akak sowng yg terasa tau..ade laa makhluk Allah yg terasa..
pi i hope you undertand me ok!
that all from me..
k bye <3





Posted at 07:14 | 0 comments

|
say hai
Welcome peeps,My name is syarina ismail.
This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< .
Status :CINTA KAMI JADI SEMPURNA BILA KAMI TIDAK MENYIMPAN DENDAM, DAN SALING CUBA MEMAHAMI, SERTA SAMA-SAMA MEMPERBAIKI KELEMAHAN DIRI. CINTA KAMI JADI SEMPURNA BILA KAMI SAMA-SAMA MENCARI CINTA ILAHI.

Daisypath Anniversary tickers

|
Scream here
PLEASE READ THIS before you give your foot print :)
.

Navigation

About Links Entries